שאלות כלליות

 icons     

 

שאלה: האם אתם שולחים לכל העולם?

תשובה: כן, אנחנו שולחים את מוצרינו מסביב לעולם.

 

שאלה: האם יש תעודת אחריות למוצר?

תשובה: לכל המוצרים הנקנים באתר שלנו יש אחריות לשנתיים. אם יש בעיה עם המוצר שקניתם אנחנו ניקח אחריות ונשלח אותו בחזרה לייצרן כדי לתקן אותו או נחליף לכם את המוצר בחדש.

 

שאלה: מה עליי לעשות אם המוצר הפסיק לפעול בצורה טובה?

תשובה: במקרה שיש צורך לתקן את המכשיר אתם מוזמנים לטלפן מיידית לקו התמיכה 04-6080890 או להשתמש ב – "צור קשר" ברשת.

אנחנו נדריך אתכם איך לשלוח את המוצר לתיקון. המוצר מגיע עם שנת אחריות מטעם היצרן ואנחנו דואגים להרחיב את תקופת האחריות לשנה נוספת. כלומר ברגע שרכשתם את המוצר, אתם מקבלים שנתיים מלאות של אחריות.

 

שאלה: איך מחזירים מוצר?

תשובה: אנו מציעים ללקוחותינו החזרה פשוטה של המוצר עם החזרת הכסף תוך 120 יום. אנו נקבל בחזרה מוצרים בצורה המקורית שלהם, באריזה המקורית עם כל האביזרים הנלווים כאשר האריזה לא ניזוקה.

הקונה אחראי לשלם את הוצאות המשלוח בחזרה. אם יש לכם שאלות או הערות, אל תהססו לפנות אלינו בכל זמן.

 

שאלה: איך אני יוצר אתכם קשר?

תשובה: יצירת קשר נעשית באחת מהדרכים הבאים:


1. בטלפון  04-6080890 בין השעות 09:00-15:30

2. שליחת מייל ל: sales@newaonline.com

3. לחץ לשיחה ב "צ'אט אנושי" (צד ימין תחתון)

4. או לחץ כאן לדף ה "צור קשר"

 

אם יש לכם שאלות או הערות אל תהססו להתקשר אלינו בכל זמן.