יוגה לפנים למניעת קמטים

טיפולי פנים ואנטי אייג'ינג הם כבר חלק מהחיים המודרניים.

בכל יום צץ קרם פנים חדש ומתפתחת טכנולוגיה חדשה להעלמת קמטים בעור הפנים.
אז יכול להיות שבין כל החומרים הכימיים, המשחות והתכשירים, מה שחסר לעור הפנים שלך זה דווקא תרגול פיזי שמשפיע על שרירי הפנים?

כדאי שתכירי... תרגילי יוגה לאזור הפנים, שמחקרים כבר הוכיחו כיעילים בהעלמת קמטים.
בניגוד לטיפולים קוסמטיים שונים, כאן התוצאה היא לטווח ארוך, כל עוד תתמידי בתרגול.
לא מדובר בעוד חומר חיצוני שנכנס פנימה אל העור, אלא בטיפול שורש בשרירי ותאי הפנים.
תרגול קבוע של יוגה לפנים ישמור על העור שלך צעיר ורענן לטווח ארוך.




מה הם היתרונות?

ככל שאת מתבגרת, השרירים בעור פנייך הופכים להיות נפולים.
מכיוון שעור הפנים הוא עור דק מאוד, אנו רואות את זה היטב בדמות קמטים, בעיקר באזור העיניים.
בנוסף לשרירים שנחלשים, הולך ופוחת גם ייצור הקולגן והאלסטין, שני חלבונים שביחד אחראיים על מיצוק וגמישות העור.
יוגה לאזור הפנים למניעת קמטים משיגה את התוצאה על ידי הפעלת שרירי הפנים שנחלשו.
בדיוק כפי שאימון בחדר הכושר מחטב את הגוף והופך אותו למוצק יותר, כך גם אימון שרירי הפנים משיג את אותה התוצאה על עור הפנים.
בנוסף לשרירים, גם זרימת הדם מתחדשת בעקבות העיסוי שעובר העור, מה שמוביל חמצן אל התאים, ומגביר ייצור חלבונים שמשפיעים לטובה על העור.
אין ספק שזוהי דרך נפלאה להעלמת קמטים בפנים – גם יעילה וגם מאוד בריאה, ללא הוצאה כספית, ללא כאב וללא זמן החלמה.


אז לאחר שהבנו למה זה חשוב הנה כמה תרגילים שייעזרו לך להתחיל:

את יכולה ממש עכשיו. תוך כדי קריאה

1. תרגול יוגה לאזור העיניים והמצח - הניחי את חלקה התחתון של כף יד ימין שלך על הגבה הימנית ואת חלקה התחתון של כף יד שמאל על הגבה השמאלית, כך שיווצר מעט לחץ על הגבות.
הרימי את שרירי הגבות שלך כלפיי מעלה בעזרת כפות הידיים, כאילו את מופתעת, והורידי אותם בחזרה, כאילו את כועסת.
בצעי מתיחה של הגבות מעלה ומטה 10 פעמים, ובפעם האחרונה החזיקי את הגבות כלפיי מעלה במשך 30 שניות.
הורידי את הגבות כלפיי מטה, החזיקי אותן בתנוחה הזו במשך 30 שניות והרפי. חזרי על התרגיל 10 פעמים.

2. תרגול יוגה לאזור האף והשפתיים - הניחי את כריות האצבעות שלך על הלחיים ולחצי עליהן קלות.
חייכי חיוך גדול והשתמשי באצבעות כדי להחזיק את החיוך במקומו על ידי יצירת לחץ עדין על הלחיים.
סגרי את השפתיים באופן חצי מלא ולחצי על הלחיים כדי ליצור התנגדות לתנועה.
הישארי בכל תנוחה (חיוך מלא וחצי חיוך) במשך 10 שניות והרפי את המתיחה. חזרי על התרגיל 10 פעמים.

3. תרגול יוגה לצוואר - סגרי את הפה קלות, והדקי את השפתיים והשיניים.
הפרידי את השיניים העליונות והתחתונות שלך זו מזו עד כמה שתוכלי מבלי לפתוח את הפה.
הזיזי את הלסת התחתונה שלך קדימה תוך מתיחה של השפה התחתונה, והחזיקי אותה בתנוחה הזו במשך 5 שניות.
אט אט החזירי את הלסת, השפתיים והשיניים שלך לתנוחה המקורית. חזרי על התרגיל 10 פעמים.

בהצלחה!